Townsville & Palm cove

17 november 2015

Aangekomen in Townsville, de hoofdstad van Queensland! We hebben weinig van de echte stad gezien. We zaten in een appartement net buiten de stad en heel dicht bij het strand! Weer even de dagenlijkse boodschappen gedaan en daarna even naar het strand gelopen! Mmmm de lucht werd wel erg donker en het ging steeds harder waaien.. Jaa hoor het ging weer regenen! Maar ach het was tenslotte 32 grade, best fijn zo een buitje. Richting ons huisje gegaan en heerlijk gegeten! Het was best een lange rit en erg warm allemaal "uitgeteld" net als of we een mega zware werkdag gehad hadden op de bank, bed of aan tafel! We hadden daar internationaal tv.. Het walgelijke nieuws van Parijs gekeken en een film ! Af en toe best lekker moet ik zeggen (film kijken he). Daarna lekker me mandje in! Al weer zo een heerlijk bed, en een airco die geen herrie maakte! Nog beter!!!! De volgende morgen weer een aardig lange rit, nu richting palm cove.. Het einde is in zicht dus de huisjes worden wat luxer . Een garage voor de auto, 2 slaapkamers, 2 badkamers, wasmachine, droger, mega keuken en jaaaa! Een eigen zwembad.. Nou dat heb je ook wel nodig hier! Hoe verder we gaan hoe warmer het word! Ohjee wat zal ik moeten wennen als ik weer thuis ben! Die middag direct een snorkel trip (vader duiken) geboekt! De avond "lekker" buiten door gebracht. Om 9 uur toch echt naar binnen gegaan pff wat warm was het nog! Potje Skipbo en me mandje weer in.. (17-11) Om half 7 gaat de wekker.. We rijden naar de haven en stappen hier op een grote boot we varen naar verschillende plaatsen en soorten riff om te snorkelen en duiken wat is het hier mooi en rustig! *foto's* zo een hele dag gevuld en weer richting het huisje heerlijk gegeten en nu languit op de bank!