Skyrail

18 november 2015

Hollowa vanuit het mooi, warme, af en toe keihard regenende Palm cove. Vannacht een aantal keer wakker door heel wat tropische buien, daarom is het hier allemaal zo groen! Vanmorgen zijn we weer op tijd opgestaan om de skyrail tour te gaan doen. We rijden naar een plaatsje waar een bus ons op komt halen en ons naar een oude trein station brengt, met dit treintje doen we er 1.5 uur over om helemaal boven in de bergen te komen.. Tussendoor een stop bij een waterval! De eind bestemming is een oud aborigenal dorpje.. Weinig over van de aboriginals maar wel een erg leuk dorpje! We hebben daar wat gegeten en zijn toen naar het vogelpark geweest! Haha, echt mijn ding! Binnen een paar sec. Zat de ara boven op me schouder. Er Zaten allerlei soorten, maten en kleuren.. En ze wilde allemaal erg graag geaaid worden! Daar vandaan door gegaan naar de vlindertuin.. Poeeeeeh! 40 grade daar binnen als het niet meer was. Wat zijn er veel soorten maten en kleuren aanwezig in deze tuin. Na het dieren bezoek richting de skyrail (een bakje aan kabelbaan, boven de boomtoppen en op de hoogste punten van de bergen) hiermee gaan we terug naar de plaats waar ons auto staat! Tussendoor weer wat look out points. Wat een uitzicht overal! Met de auto richting het huisje tijd voor een duik in het zwembad.